RSS

de citit

13 Jun

DemonulAmieziidacă cineva mi-ar fi spus acum două luni, când am descoperit cu entuziasm cartea lui Andrew Solomon* într-o librărie bucureşteană, că urmează să îl văd pe autor în carte şi oase în iunie, păi, da, nu l-aş fi crezut. am devorat cartea în 23 de zile (conform goodreads, care îmi ţine socoteala). chiar, care e numărul maxim de zile cu care poţi folosi expresia „a devora o carte”? nu mai mult de trei? cinci? având în vedere că tomul ăsta are vreo 700 de pagini, poate că perioada mea de digestie literară nu a fost chiar aşa de lungă. dar divaghez. cartea asta e pentru mine una dintre alea fără de care nu. mă bucur că am dat peste ea. fire aplecată către melancolii neproductive, mă întristez din când în când imaginându-mi că aş fi putut să nu o citesc niciodată.

şi acum ajung la ce vroiam să spun. de azi înainte să ştiţi că împrumut cărţi. voi anunţa o dată pe lună nişte titluri şi dacă printre ele se află ceva ce vroiaţi să citiţi de ceva vreme, daţi un semn. până una-alta, „Demonul amiezii” vă stă la dispoziţie.

*Demonul amiezii. O anatomie a depresiei, de Andrew Solomon, Humanitas, 2014 (traducere de Dana Ligia Ilin).

 
Leave a comment

Posted by on June 13, 2014 in carti

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
