RSS

ceainaria cinci – the land of Chillax

09 Sep

trebuie să mărturisesc că prima dată când am auzit de Ceainăria Cinci, adică acum două zile, gândul mi-a zburat la acel cinci făcut faimos de Chanel, cu toată gama de sinestezii care îl acompaniază. Ceainăria Cinci e departe de eleganţa rectilinie a taioarelor Chanel sau de notele olfactive grandioase ale parfumurilor. şi cât de bine că e aşa. e un loc în care, de cum intri simţi, cum îţi pică (cu zgomot) morga de bucureştean blazat şi redevii vesel, relaxat şi plin de chef.

aici, în curtea unei case vechi (transformată în hostel), eşti în centru, pe Dealul Mitropoliei, şi totuşi departe de zbuciumul Bucureştiului. îţi descalţi sandalele prăfuite şi te aşezi oriental pe perne multicolore la umbra unei cupole de pânză. de fapt, eu m-am întins de-a binelea, cu o ceaşcă de ceai roşu (Serengeti) şi nişte biscuiţi cu dulceaţă la îndemână. undeva, în apropiere, băiatul care pregătea trataţiile cânta la un fel de mandolină, gutui aproape coapte se clătinau greoi printre crengi, iar cel mai zburlit motan pe care l-am văzut vreodată îşi făcea rondul de după-amiază.

singura parte proastă e că trebuie, la un moment dat, să mai şi pleci, deşi la cât de bine arată hostelul pe dinăuntru, dacă chiar nu te desprinzi, poţi rămâne şi peste noapte.

mai jos, am înseilat nişte petice de culoare culese din ceainărie:

 
Leave a comment

Posted by on September 9, 2012 in jurnal

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
