RSS

lentoare

15 Jul

zile lungi şi calde ca aluatul din care se fac covrigii.
încerc să mă conving să scriu câteva rânduri despre cât de bine a fost la Braşov, dar tărăgănarea este unul din punctele mele forte (păcat că nu pot să spun asta la interviuri). am tot amânat momentul pentru ziua în care o să am aer condiţionat, dar acum, când în cameră sunt deja 20 şi un pic de grade iar eu stau înfofolită într-o cămaşă cadrilată de astă iarnă, parcă tot nu am chef şi mai degrabă aş citi sau m-aş juca pe Wii, această nouă şi minunată modalitate de a pierde timpul, pe care nu voi ezita să o aprofundez.

până una, câteva poze din oraşul în care m-aş muta şi mâine.

 
2 Comments

Posted by on July 15, 2012 in jurnal

 

Tags: , , ,

2 responses to “lentoare

  1. Andra :)

    July 17, 2012 at 11:47 am

    Frumos Brasovul si frumosi pantalonii tai rosii, in ton cu acoperisurile :)

     
  2. Sheherzadah

    July 17, 2012 at 4:36 pm

    Abia astept sa ma mai duc; ).

     

Leave a Reply

 
