RSS

i-ce-re

18 Jun

cu sau fără papion, azi a fost o zi mişto. am văzut şi auzit oameni cărora le pasă în mod activ de ce se întâmplă cu ICR-ul, iar asta nu e puţin.

am fost la Mişcarea Papioanelor nu doar pentru a vedea ce se întâmplă şi a protesta împotriva urgenţei guvernului de a se amesteca în treburile unui institut mai apreciat, din pacate, în afară decât în România, cu performanţe recunoscute pe piaţa culturală, dar şi pentru simpla plăcere de a mă afla înconjurată de oameni care arată, vorbesc şi se poartă frumos şi decent, pentru bucuria de a respira un aer pe care cu greu îl mai găseşti pe străzile Bucureştiului.

 
2 Comments

Posted by on June 18, 2012 in jurnal

 

Tags: , , , ,

2 responses to “i-ce-re

  1. Bogdan

    June 19, 2012 at 4:56 am

    “De ce protestează domnul Patapievici? Că nu vreau să-l schimb” V. Ponta :))))

     
    • Sheherzadah

      June 19, 2012 at 5:00 am

      atat a inteles Ponta din toata treaba asta.

       

Leave a Reply

 
