RSS

inhuman rights

12 Jun

Women in Iran are being banned from watching live public screenings of Euro 2012 football games because of an “inappropriate” environment where men could become rowdy, a deputy police commander said Sunday. “It is an inappropriate situation when men and women watch football in (movie) theatres together,” said Bahman Kargar, Iran’s deputy police commander in charge of social affairs, according to the ISNA news agency. “Men, while watching football, get excited and sometimes utter vulgar curses or tell dirty jokes,” he said. “It is not within the dignity of women to watch football with men. Women should thank the police” for the ban.

Eu nu înţeleg cine le-a lăsat pe acele, să le zicem cu indulgenţă, femei, în cinema de la bun început. După părerea mea trebuie găsit şi ars cu acid imediat. Şi nu m-ar mira să aflăm că a fost tot o… cum îi zice… femeie.

E incredibil! În loc să stea pe la casele lor şi să facă şerbet sau ce naiba fac ele toată ziua, vin la meciuri să se uite la fotbalişti semi-dezbrăcaţi şi să te fixeze reprobator când scuipi seminţe pe jos sau mai tragi o înjurătură. Să zică mersi că le-am trimis acasă şi au scăpat ieftin, că puteam la fel de bine să le tragem o mamă de lapidare să ne ţină minte toată viaţa. Păi, se poate? Nu ştii ce să te mai faci cu femeile astea, dom’le. Uneori, zău că-mi vine să zic că mai bine le interzicem de tot…

 
2 Comments

Posted by on June 12, 2012 in jurnal

 

Tags: , ,

2 responses to “inhuman rights

  1. Bogdan

    June 13, 2012 at 9:06 pm

    Olala! nous sommes en colere… :) Ok. Da-mi voie sa fiu septic cu informatiile din Iran publicate in occident. Nu zic ca nu se intampla asta. Ba se intampla chestii mult mai grave in zona aia, pe care nu imi face placere sa le amintesc. Dar ne place sa ne uitam la altii si sa zicem cat de buni suntem noi europenii ca nu facem ca ei. Asta e exact cu pilda aia cu fariseul si cu vamesul. Te invit sa o citesti daca vrei. Problema e ca ne legam de niste chestii absolut minore din alte zone ale lumii si ignoram cacatul in care ne aflam noi in ocident. Prin “cacat” aici inteleg depravarea maxima de care nici macar jena nu ne mai e. Cica ne-am obisnuit, e a noastra si am adoptat-o ca un stil de viata. Nu ma intelege gresit, politia religioasa din Iran face multe chestii absolut penibile care nu au nici o legatura cu shari’a si care sunt jenante pt. o tara care a ramas cam ultima in lupta impotriva aberatiilor sionisto-americane (stii ca nu mi-am ascuns niciodata simpatia pt. ahmadinejad :) ) dar imi aduc aminte ca a fost singura tara din cate stiu eu care a alarmat intreaga lume musulmana cand idiotii aia de wahabbiti au dat fatwa ca in intreaga peninsula araba sa se interzica constructia de biserici si sa se demoleze alea deja cconstruite. Deci, macar pt. atata lucru, eu as zice ca atunci cand vine vorba de Iran, sa incercam sa privim mai detasat lucrurile. Altfel, iti dau dreptate “juste un peu” :)

     
  2. Sheherzadah

    June 14, 2012 at 6:30 am

    nu-mi doresc decat sa ma insel.

     

Leave a Reply

 
