RSS

prima zi de toamna

09 Oct

dupa ce am ascultat o noapte intreaga cum se zbate ploaia pe stresinile orasului, in zori m-am ridicat si, asezata in fata ferestrei ca un imens ecran, am privit cum toamna se instaleaza pe strazi, patrunde in porii zidurilor, altereaza culorile…

si cum furtunile, ninsoarea si alte ravagii meteorologice asemanatoare imi declanseaza uneori un soi de instinct de cuibarit, o dorinta compulsiva de a pune muraturi si de a deretica, impulsuri care la mine sunt la fel de rare ca pinguinii in Sahara, m-am pus pe gatit. bruschete cu mozarella, supa (taitei cu supa, pentru a fi mai precisi), pui fraged cu E-ur.. aa, cu verdeata (noroc cu Punga magica), clatite cu finetti (ma rog, un aluat gros si unsuros manjit din plin cu finetti si cu pastile de Redigest). toate astea le-am testat pe un cobai de la sud de dunare si, dupa privirea lui multumita si degetul infipt in borcanul de finetti, as zice ca au fost mancabile. la ora la care redactez acest post, cobaiul nu da, inca, semne de indigestie.

dupa atata treaba in casa, a trebuit sa compensez cu ceva artsy. asa ca m-am dus in parc unde, de la atata ploaie, aparusera pe acolo prin iarba niste lucruri interesante, pe care vi le arat mai jos.

este vorba de o expozitie in aer liber, numita Spatiu Expandat, despre care, daca vreti neaparat, puteti gasi detalii aici.

lucrarile care mi-au placut cel mai mult sunt Epurare, de Judit Balko, si Nomazii Gri, de Mihai Balko, fiecare cu o poveste interesanta.

Epurare, Judit Balko

Incercarea de a sterge identitati, diferente, vieti, lasa intotdeauna urme.

Nomazii Gri, de Mihai Balko

Nomazii gri migreaza de la sat la oras in perioada comunista si, in cartierele cenusii ale oraselor mutilate de demolari, incearca sa recreeze spatiul din care au plecat. dupa Revolutie, vine si miscarea de reflux, cand, alungati de neajunsuri, se vor indrepta inapoi spre sate.

 

acum e deja seara, nu mai am ceai in pahar, asa ca povestea cam burgheza de azi se va sfarsi aici.

 
3 Comments

Posted by on October 9, 2011 in jurnal

 

Tags: ,

3 responses to “prima zi de toamna

  1. Cristina

    October 9, 2011 at 5:09 pm

    mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ai gatit!!!!!!!! :))))))

     
    • Sheherzadah

      October 9, 2011 at 5:12 pm

      cred ca se poate spune si asa; ))

       
  2. Sheherzadah

    October 9, 2011 at 5:21 pm

    hai pe la mine intr-un weekend si iti dau niste clatite unsuroase, dar facute cu drag: ))

     

Leave a Reply

 
