RSS

“Three blind mice walk into a bar, but they are unaware of their surroundings so to derive humour from it would be exploitative.”

21 Jul

uneori, când vin de la lucru și sunt legumă, îmi pun vreun filmuleț ușurel (simpla aglomerație de diminutive vorbește de la sine) cât aștept să vină ultimul raport de tradus. am un ditamai watchlist plin de junk pregătit pentru momentele astea speciale (plus chestii de genul Danger. Zombies. Run). de asta asta, am ales Griffin&Phoenix pentru că descrierea de pe imdb zicea poignantly funny love story nu știu ce și pentru că îmi plăcea titlul (da, astea sunt criteriile mele de selecție). anyway, începe genericul și eu mă pregătesc pentru momente amuzante. 15 min into the film and both characters have cancer plus a bad case of acting (da, despre tine e vorba, Dermot Mulroney). someone’s idea of funny must be really twisted.

 
2 Comments

Posted by on July 21, 2011 in filme, jurnal

 

Tags:

2 responses to ““Three blind mice walk into a bar, but they are unaware of their surroundings so to derive humour from it would be exploitative.”

  1. Bogdan

    July 21, 2011 at 9:02 pm

    Asa ceva ?!?!? :P

     
  2. Sheherzadah

    July 22, 2011 at 12:16 pm

    what?: )

     

Leave a Reply

 
