RSS

Bookfest 2011

27 May

am dat o fuga pe la Bookfest, m-am dus fix la standul care ma interesa, am luat o carte, am facut cateva poze cu niste chestii care mi-au placut, am mancat trei mici si am plecat.

m-am oprit la standul Humanitas

am rasfoit "Zen"

m-am uitat in departare... nimic interesant.

asa ca m-am intors

tocmai la timp pentru o lansare de carte; Alex Stefanescu prezenta:

"Emotia", de Mirela Stanciulescu

entuziasmul lui Dan C. Mihailescu e molipsitor; devin curioasa in legatura cu cartea.

lansarea se termina. inca o poza si plec. veni, vidi, iar acum - micii!: )

 
2 Comments

Posted by on May 27, 2011 in fotografii, jurnal

 

Tags: , , , , , , , ,

2 responses to “Bookfest 2011

  1. Cristina

    May 27, 2011 at 8:00 pm

    :)) super.
    imi place noul approach in sanul maiestuos al capitalei :))

    un plus pentru talentul fotografic :)

     
    • Sheherzadah

      May 29, 2011 at 5:37 pm

      multumim pentru aprecieri, mult-mai-iscusit-manuitor-al-aparatului-foto!

       

Leave a Reply

 
