RSS

azi

25 Oct

Era prin 2005 si stateam, impreuna cu vreo doua colege, in sala profesorilor (“la catedra” parca se spunea) a liceului unde predam (so to speak), vorbind verzi si uscate. Deodata, am auzit un zgomot ciudat venind din spatele nostru. Credeam ca eram doar noi acolo, dar, uitandu-ne spre fereastra, l-am vazut pe profesorul de religie semi-acoperit de perdea. Isi taia unghiile pe pervaz. A fost unul din acele momente de maxima uimire care rar pot fi egalate in viata: )… una din multele astfel de intamplari in acel limb al iadului: ). Dar, despre asta, data viitoare, poate…

Astazi, iata, dupa 5 ani, am mai colectionat un moment gingas de personal grooming pe care l-am surprins, voyeuristic, de pe fereastra tramvaiului 14. Un nene imbracat intr-o geaca rosie, aratand ca un mos craciun hirsut, stationa cu dacia lui albastra in intersectie, langa liceul iulia hasdeu. profitand de faptul ca traficul era aglomerat (un truism, caci doar e vorba de bucuresti), si-a infipt mustata imensa in oglinda retrovizoare si a inceput, tacticos, sa o potriveasca cu o forfecuta cocheta. un adevarat moment kodak.

 
6 Comments

Posted by on October 25, 2010 in colectia mea de zile

 

Tags: , ,

6 responses to “azi

  1. Cristina

    October 26, 2010 at 9:15 am

    ;-) love it!
    nu doar momente kodak in bucurestiul almesc, ci si insinuante asemanari cu mr. bean. (scuzati anacolutul, prea devreme pentru gramatica)

     
  2. Radu

    October 26, 2010 at 8:12 pm

    scrisesem un comment si s-a dus pt ca am uitat sa trec e-mail..pt ca for some reason iti trebuie emailul meu la fiecare post :)
    astept noi descoperi de bucuresti la fel de nice

     
  3. Sheherzadah

    October 27, 2010 at 10:40 am

    I bet you have some great stories about Bucharest as well!

     
  4. Radu

    October 27, 2010 at 11:59 am

    yeaah, pt scurte perioade de timp. de fiecare data cand ma vad pe autostrada dincolo de km 15 indepartandu-ma incep procesul de formatare a memoriei

     
  5. Radu

    October 28, 2010 at 8:38 pm

    maniana sunt in orasul vietii, o sa aloc un ochi cautarii de episoade similare cu cel surprins de tine : )

     
    • Sheherzadah

      October 29, 2010 at 9:27 am

      cred ca esti singurul care ii spune orasul vietii: )))

       

Leave a Reply

 
