RSS

bend it like SOV

10 Sep

Ma delectez cu stenogramele SOV/Nicolae (via hotnews.ro). It’s been a while since I’ve had so much fun.

Popa Nicolae: – Nu m-am tampit, dar intelege ca mi-e greu si mie.
Sorin Ovidiu Vantu  : – Ba, sunt de acord ca ti-e greu, dar pana una-alta eu te intretin, punct. Deci nu-mi crea o presiune mai mare decat cele pe care le am.
Popa Nicolae: – Sa stii ca daca strigi la mine, nu rezolva absolut nimic.
Sorin Ovidiu Vantu  : – Sunt nervos!
Popa Nicolae : – Si eu pot sa fiu nervos. Tu nu stii cat de nervos pot sa fiu si eu cateodata.
Sorin Ovidiu Vantu  – Ei! Distinse Popa Nicolae , stii ceva? Enerveaza-te! Banii ti i-am trimis, azi-maine trebuie sa soseasca. Punct.
Popa Nicolae: – Auzi?
Sorin Ovidiu Vantu  : – Te rog!
Popa Nicolae: – Cand mi-ai zis distinse Popa Nicolae, m-ai facut sa rad.
Sorin Ovidiu Vantu  : – Poftim?
Popa Nicolae: – Eu te iubesc, ma. Cand mi-ai zis distinse Popa Nicolae, m-ai facut sa rad. Sorin Ovidiu Vantu, te iubesc, tu nu stii cat de mult te iubesc eu pe tine. Esti asa de tampit si de… Ce dracului! Hai, ma…
Sorin Ovidiu Vantu : – Deci am grija. Si ceea ce spun ca fac, aia si fac.
Popa Nicolae : – Alo!
Sorin Ovidiu Vantu : – Nu mai pune chestiuni suplimentare. Bai, tu habar n-ai ce este aici. Si in ce situatie reala sunt.

(…)

Popa Nicolae:- Zi-mi si mie de fii-mea. Stii ceva, cum este?
Sorin Ovidiu Vantu  :- Batranelule, ti-am mai spus. E doar pe iarba, nu e pe altceva…

(…)

POPA: Da. Hai ca am primit o saorma si mananc. Sa nu-ti faci griji, ca nu mor de foame!
VANTU: Dar nu! Stai ca nu-mi fac griji! Doar ca mi-esti prieten si ma ingrijoreaza ce ti se intampla.
POPA: Nu. Ca nu mor de foame. Tocmai am primit o saorma. In sensul asta.
VANTU: Bine, mai. Iti doresc bafta, batrane!
POPA: Sarut mana!
VANTU: Da-mi si mie un telefon cand iesi!
POPA: Categoric! Daca…
VANTU: Daca te mai lasa astia sa pleci! (rade.)
POPA (rade si el): Da. Daca mai e loc.
VANTU: Tare rau imi pare!
POPA: Aha! Asta e!
VANTU: Bine golane!
POPA: Te-am pupat!

 
2 Comments

Posted by on September 10, 2010 in jurnal

 

Tags: , , , ,

2 responses to “bend it like SOV

  1. Iulianus

    September 10, 2010 at 11:06 am

    Mesaj de la Vântu:

    „Bătrâneilor, va pup din puşcărie unde mi-e greu şi mie. Singurul mod în care mai pot să o scot la capăt este cu iarba. Sper să îl văd pe Băsescu în situaţia reală în care sunt eu. Vă iubesc.”

     
    • Sheherzadah

      September 10, 2010 at 11:11 am

      Te pupăm, tati. Ai grijă cu sapunu’, golanas mic.

       

Leave a Reply

 
