RSS

metamorfoze

06 Aug

N-am mai scris de nush cate zile sau poate chiar de ieri, ca oricum seamana toate, mii de zile gemene care tot ies din burta timpului.

E groaznic de cald, am gandaci in bucatarie si visez tot mai bizar. Cred ca de la vaporii de Raid.

Azi, doctorita m-a intrebat daca motivul pentru care sunt nervoasa si certareata este pentru ca simt ca lumea nu imi valideaza parerile. Ei bine, complexul meu de superioritate nu ma lasa sa admit ca am si unul de inferioritate.

In rest, mai ce… Am vazut vreo zece filme bulgaresti (turnate inainte de ’89) si sunt absolut senzationale (mai ales comediile). Poate si pentru ca ma asteptam la chestii de genul Buletin de Bucuresti. Mea culpa. Sa scriu despre asta imediat ce se racoreste…

Am terminat o carte pe care am inceput-o acum un an si am citit alta in doua zile, am pierdut serile cu bloguri de poezie, m-am deprimat ca nu scriu, m-am mai inviorat cu niste muzica, apoi inca o galeata de depresie, ma rog, intregul ritual S&M. Plus inevitabilul continuum acasalaserviciuinorasacasaserviciu care continua si in weekendul asta asa ca…

…daca luni nu apar la munca, inseamna ca sunt undeva sus pe tavanul camerei mele privind lumea prin ochi compusi, de insecta, gandindu-ma cum sa fac sa prind totusi tramvaiul de 6.30. Raidul e in baie, langa calorifer.

 
2 Comments

Posted by on August 6, 2010 in jurnal

 

Tags: ,

2 responses to “metamorfoze

  1. Cristina

    August 10, 2010 at 7:02 pm

    vreau si eu filmele acelea bulgaresti. :-D

    cat despre validarea parerilor… hehehe, aceeasi doctorita, am eu impresia, i-a pus si subsemnatei aceeasi intrebare care a speriat-o in egala masura. ;-)

    so, cum e metamorfoza? kafkiana sau nu? :-)

     
  2. Sheherzadah

    August 11, 2010 at 11:00 am

    Filmele bulgaresti nu sunt subtitrate: (. Am gasit numai unul, subtitrat in engleza. E fain, se numeste Vchera. Ti-l pun pe mail zilele astea; ).

     

Leave a Reply

 
